EN
چیلر صنعتی مینی چیلر صنعتی چیلر اسکرال چیلر اسکرو

تامین و نصب چیلرها و هواسازهای هایژنیک بیمارستان کودکان حکیم

- بیمارستان 250 تختخوابی کودکان حکیم با تلاش خانواده مطهری اصل که از خیرین عرصه سلامت میباشند ، جهت هبه به دانشگاه علوم پزشکی تهران ، در حال ساخت است.
این بیمارستان در منطقه 18 تهران (یافت آباد) واقع شده و در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد. با توجه به کمبود بیمارستان مجهز جهت کودکان در تهران ، احداث این بیمارستان از اهمیت خاصی برخوردار است.
اخیرا دکتر پیروز حناچی شهردار تهران نیز از پروژه بیمارستان 250 تختخوابی کودکان حکیم بازدید نموده و دکتر حناچی در این بازدید از روند احداث این پروژه ابراز خرسندی کرد و گفت: از مسئولان دانشگاه و عوامل اجرایی ساخت این پروژه که گامی بزرگ در جهت ارتقای سطح بهداشت و درمان کشور برداشته اند، کمال قدردانی را دارم
- تامین پنج دستگاه چیلرهای اسکرو آب خنک و هواخنک بهمراه  38 دستگاه هواسازهای استاندارد و هایژنیک بیمارستان کودکان حکیم توسط گروه صنعتی تهویه سام و شرکت یوروکلایمت صورت پذیرفته و نصب ، مونتاژ و راه اندازی آنها نیز توسط اکیپ خدمات پس از فروش تهویه سام انجام میپذیرد.
- چیلرهای ارائه شده شامل پنج دستگاه چیلر اسکروی می باشند که قابلیت کارکرد با مبرد R134a را دارند . 
- چیلرهای اسکروی هوا خنک تهویه سام سری تروپیکال، با دارا بودن استاندارد AHRI آمریکا و مجهز بودن به اکونومایزر جهت افزایش راندمان چیلر ، جهت استفاده در پروژه های مختلف در مناطق خشک ،گرم و حاره ای جهت کارکرد تا دمای 60 درجه سانتیگراد طراحی وساخته شده و بسیار مناسب جهت پروژه هایی نظیر ساختمانها ، بیمارستانها ، هتل ها، مراکز تجاری و اداری، مدارس و کارخانجات صنعتی در مناطق حاره ای میباشند .
- استفاده از مبدلهای حرارتی شل اند تیوپ یا پوسته لوله ای و بکارگیری لوله های اینرگرو یا شیاردار خاص و تکنولوژی نوآورانه در ساخت آنها، علاوه بر افزایش راندمان چیلرها باعث عملکرد یکنواخت و کارایی مطلوب دستگاه ها گردیده است .
- سیستم کنترل پیشرفته PLC و نمایشگر HMI ، کارکرد خطی یا پیوسته کمپرسورها و نیز تجهیز دستگاهها به اکونومایزر جهت افزایش راندمان، از قابلیتهای دیگر این چیلرها به شمار می رود .
- هواسازهای هایژنیک و استاندارد ارائه شده در این پروژه، بصورت دوجداره و بر اساس نیاز فضاهای مختلف بیمارستانی طراحی و ساخته شده و به دلیل استفاده از بلوورهای نوع بکوارد ایرفویل ساخت شرکت کروگر و الکتروموتورهای زیمنس از صدای کم وکارایی بالایی برخوردارند . انواع فیلترهای قابل شستشو ، فیلترهای امرگلاس ، کیسه ای و هپا برحسب نیاز فضاها در داخل هواسازها تعبیه گردیده است .
 
6 آبان 1399 دسته بندی: رویدادها