EN
چیلر صنعتی مینی چیلر صنعتی چیلر اسکرال چیلر اسکرو

تامین و راه اندازی سیستم تهویه مطبوع بیمارستان کودکان ابوذر اهواز

- چندی قبل بزرگترین و مجهزترین بیمارستان کودکان جنوب کشور، که به مدد بنیاد علوی و با هزینه ای بالغ بر 130 میلیارد تومان احداث شده است ، با حضور رئیس بنیاد مستضعفان ، ریاست بنیاد علوی و وزیر بهداشت کشورمان افتتاح گردید.
از بخش‌های این بیمارستان فوق تخصصی می‌توان به اورژانس اطفال، رادیولوژی، سونوگرافی، آندوسکوپی کلونوسکوپی، سی‌تی‌اسکن، داروخانه، آزمایشگاه، پلی کلینیک، فیزیوتراپی، اتاق عمل، اتاق عمل تخصصی چشم، جراحی، نفرولوژی، گوارش، نورولوژی، روماتولوژی، هماتولوژی، خون و قلب، آسم، آلرژی و ایمنی، ریه، عفونی و غدد اشاره کرد
- بیمارستان کودکان ابوذر در حالی امروز افتتاح شد که کار ساخت آن از سال ۱۳۸۸ و در زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی کشورمان کلید خورده بود، اما برای مدت طولانی در مرحله اسکلت رها شد تا در نهایت مأموریت احداث آن در تابستان ۱۳۹۴ به بنیاد علوی واگذار گردد و عملا در دست احداث قرار گیرد. تصمیمی که منجر به بهره برداری این بیمارستان در فاصله حدود سه سال به دست بنیاد علوی شد.
- تامین کلیه چیلرهای اسکرو ، فن کویلهای سقفی و کانالی و هواسازهای استاندارد و هایژنیک این مجموعه توسط گروه صنعتی تهویه سام صورت پذیرفته و راه اندازی آنها توسط اکیپ خدمات پس از فروش تهویه سام انجام پذیرفت.
- چیلرهای ارائه شده شامل شش دستگاه چیلر اسکروی هواخنک سری تروپیکال هرکدام بظرفیت 400 تن تبرید واقعی می باشند که قابلیت کارکرد با مبرد R134a را دارند . 
- چیلرهای اسکروی هوا خنک تهویه سام سری تروپیکال، با دارا بودن استاندارد AHRI آمریکا و مجهز بودن به اکونومایزر جهت افزایش راندمان چیلر ، جهت استفاده در پروژه های مختلف در مناطق خشک ،گرم و حاره ای جهت کارکرد تا دمای 60 درجه سانتیگراد طراحی وساخته شده و بسیار مناسب جهت پروژه هایی نظیر ساختمانها ، بیمارستانها ، هتل ها، مراکز تجاری و اداری، مدارس و کارخانجات صنعتی در مناطق حاره ای میباشند .
- استفاده از مبدلهای حرارتی شل اند تیوپ یا پوسته لوله ای و بکارگیری لوله های اینرگرو یا شیاردار خاص و تکنولوژی نوآورانه در ساخت آنها، علاوه بر افزایش راندمان چیلرها باعث عملکرد یکنواخت و کارایی مطلوب دستگاه ها گردیده است .
- نصب سایلنسر باکس بر روی کمپرسورها و لونویز بودن فن های کندانسور دستگاهها  باعث گردیده سطح صدای چیلرها بسیار کاهش یابد. علاوه براین سیستم کنترل پیشرفته PLC و نمایشگر HMI ، کارکرد خطی یا پیوسته کمپرسورها و نیز تجهیز دستگاهها به اکونومایزر جهت افزایش راندمان، از قابلیتهای دیگر این چیلرها به شمار می رود .
- هواسازهای هایژنیک و استاندارد ارائه شده در این پروژه، بر اساس نیاز فضاهای مختلف بیمارستانی طراحی و ساخته شده و به دلیل استفاده از بلوورهای نوع بکوارد ایرفویل ساخت شرکت کروگر و الکتروموتورهای زیمنس از صدای کم وکارایی بالایی برخوردارند . انواع فیلترهای قابل شستشو ، فیلترهای امرگلاس ، کیسه ای و هپا برحسب نیاز فضاها در داخل هواسازها تعبیه گردیده است .
- تابلو برق کامل به همراه کنترلر PLC و اینورتر کنترل دور نیز در اتاقهای هواساز نصب و به دستگاه متصل گردیده اند. 
 
12 تیر 1398 دسته بندی: رویدادها