EN
چیلر صنعتی مینی چیلر صنعتی چیلر اسکرال چیلر اسکرو

پروژه اطبا

- مجموعه برجهای مسکونی پزشکان آبشار یا پروژه اطباء اصفهان از بزرگترین پروژه های مسکونی استان اصفهان می باشد که توسط شرکت تعاونی مسکن اطباء استان اصفهان به عنوان کارفرما و شرکت البرز نقش جهان به عنوان مشاور در حال اتمام می باشد .
- این پروژه جهت تامین مسکن مورد نیاز پزشکان تعریف گردیده و در شش بلوک طراحی و اجرا گردیده است .
- شاهکار جالب این پروژه اجرای پنج هزار و دویست متر آن به صورت سازه معلق می باشد که در نوع خود کم نظیر است .
- گروه صنعتی تهویه سام تامین چیلرهای اسکروی هواخنک پروژه اطباء را بر عهده داشته و هم اکنون چیلرهای نصب شده در حال لوله کشی نهایی قبل از راه اندازی می باشند .
این چیلرها از نوع لونویز بوده و کمپرسورهای استفاده شده در آن ساخت بیتزر با قابلیت کارکرد پیوسته یا خطی      می باشند .
- چیلرهای اسکروی هوا خنک تهویه سام سری آپولو، با دارا بودن استاندارد AHRI و مجهز بودن به اکونومایزر جهت افزایش راندمان چیلر ، جهت استفاده در پروژه های مختلف نظیر ساختمانها ، بیمارستانها ، هتل ها، مراکز تجاری و اداری، مدارس و کارخانجات صنعتی ، طراحی و ساخته می شوند .
- استفاده از مبدلهای حرارتی شل اند تیوپ یا پوسته لوله ای و بکارگیری لوله های اینرگرو یا شیاردار خاص و تکنولوژی نوآورانه در ساخت آنها، علاوه بر افزایش راندمان چیلرها باعث عملکرد یکنواخت و کارایی مطلوب دستگاه گردیده است .
- استفاده از کمپرسورهای اسکرو با قابلیت عملکرد خطی (بر اساس نیاز بار برودتی ساختمان) و کارکرد بسیار کم صدا ، سیستم کنترل پیشرفته و هوشمند PLC ، سیستم مانیتورینگ پیشرفته جهت نمایش تمامی پارامترهای عملکردی دستگاه با قابلیت اتصال به سیستم BMS ، شیرهای انبساط الکترونیکی و دارا بودن سابکولر و اکونومایزر جهت افزایش ضریب راندمان و صرفه جویی در مصرف انرژی باعث گردیده است تا چیلرهای اسکروی تهویه سام، گزینه ای کارا و مناسب جهت تهویه مطبوع مسکونی و تبرید صنعتی بشمار آید. 
- در کندانسور هوایی دستگاه از فن های لونویز و کنترلر دور فن ها بر اساس دمای محیط، بهمراه کویل های فین پلیت با لوله های اینرگرو یا شیاردار و فین های هایپربولیک استفاده گردیده است ، که موجبات رسیدن به پیک راندمان را فراهم می سازد .
 
6 تیر 1398 دسته بندی: رویدادها